MaistoLyga Informacinės Sistemos

Žinių bazė

Grupė: Individualūs poreikiai

SVORIO KOREGAVIMAS

Atnaujino Admin, prieš

Svorio didinimui arba mažinimui yra naudojama Harris-Benedict svorio koregavimo metodika. Tai matematinis metodas, kuris remiasi principu: 1kg riebalų = 7700kcal. Norėdami numesti arba priaugti svorio - tam reikalingą kalorijų kiekį tolygiai paskirstome per visą svorio keitimo laikotarpį.

Skaityti daugiau

FIZINIS AKTYVUMAS

Atnaujino Admin, prieš

Fizinio Aktyvumo Koeficiantas (F.A.K) - įvairioms veikloms žmogus eikvoja nevienodą energijos kiekį. Pagal fizinio aktyvumo koeficientą skaičiuojamas reikalingas galutinės energijos poreikis.

Skaityti daugiau

ENERGIJOS POREIKIAI

Atnaujino Admin, prieš

Individualų žmogaus energijos kiekį galime skirstyti į: Būtinąją energiją (BE), bei Galutinę energiją (GE).

Skaityti daugiau

REKOMENDUOJAMOS PAROS NORMOS

Atnaujino Admin, prieš

Rekomenduojama paros norma (dažnai trumpinama RPN) – nustatytas tam tikros maistinės medžiagos kiekis vienai dienai, kurio užtenka beveik kiekvieno (97-98 %) sveiko žmogaus organizmui. Dažniausiai nustatoma skirtinga rekomenduojama paros norma priklausomai nuo amžiaus ir lyties. Šios normos nurodomos prekių etiketėse, tam tikrose dietose, taip pat naudojama maisto pramonėje kuriant naujus produktus.

Skaityti daugiau

RECEPTŲ SUDARYMAS

Atnaujino Admin, prieš

Maistą apdorojant galioja tam tikri makro bei mikro elementų praradimo dėsningumai. Žinant juos, lengva pasigaminti daugiau maistinės vertės turintį maistą.

Skaityti daugiau
Naujausi įrašai