MaistoLyga Informacinės Sistemos

Žinių bazė

SVORIO KOREGAVIMAS

Atnaujino Admin, prieš

Svorio didinimui arba mažinimui yra naudojama Harris-Benedict svorio koregavimo metodika. Tai matematinis metodas, kuris remiasi principu: 1kg riebalų = 7700kcal. Norėdami numesti arba priaugti svorio - tam reikalingą kalorijų kiekį tolygiai paskirstome per visą svorio keitimo laikotarpį.

Svorio didinimas:

Svoris priaugamas dviem būdais: riebalais arba raumenimis. Vien tik valgant, net ir sveiką maistą, galima priaugti tik riebalinės masės. Jei norite priaugti raumeninės masės - būtina sportuoti ir su maistu gauti optimalų maist. medžiagų kiekį.

Raumeninės masės auginimas:

Norint priaugti raumeninės masės - svarbiausia gauti optimalų maistinių medžiagų kiekį per parą (kalorijų perteklius nėra reikalingas). Tokiu atveju, skaičiuojant savo asmeninius RPN, reiktų pasirinkti pasirinkimą "Esamo svorio išlaikymas".

Svorio mažinimas:

Svorio mažinimas veikia per dieną su maistu gaunant mažiau kalorijų, nei yra sunaudojama judant (darbe, sportuojant ir pan.). Tokiu būdu yra sukuriamas energijos deficitas, ir trūkstama energija (kalorijos) yra gaunama perdirbant organizme esančius riebalus.

Kalorijų kiekis, reikalingas norimam svoriui pasiekti:

  • ±1 kg / mėn = ±248 kcal / dieną
  • ±2 kg / mėn = ±496 kcal / dieną
  • ±3 kg / mėn = ±745 kcal / dieną
  • ±4 kg / mėn = ±994 kcal / dieną

Šaltiniai:

  • https://www.livestrong.com/article/233908-how-to-understand-the-metric-system-for-kids/
  • https://en.wikipedia.org/wiki/Harris–Benedict_equation

 

Toliau: RPN skaičiavimai

Naujausi įrašai